سایت تک بت

به گزارش "ورزشاه" ، پرسپولیس که جزو اولین تیم هایی بود که تست کورونا را پشت سر گذاشت و تمرین خود را آغاز کرد ، تاکنون سه بار کرونا را امتحان کرده است ، به جز اولین باری که دو عضو مقدمات قبل از شروع تمرین را داشتند. یک بیماری است و مشکلی با آن وجود ندارد.


در جلسات تمرینی تیم پرسپولیس یک تونل ضد عفونی نصب شده است و موارد بهداشتی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و پروتکل های دیگری نیز مشاهده شده است ، به طوری که افسر فدراسیون پزشکی-ورزشی از عملکرد سرخ ها راضی بود. اما این فقط بخشی از ماجراجویی است و بازیکنان پرسپولیس سعی کرده اند از این پروتکل پیروی کنند و از حضور آنها در ملاء عام پس از جلسه تمرینی جلوگیری کنند و نتایج این تلاش قابل قبول بوده است.


حالا پرسپولیس امیدوار است که در سفر خود به تبریز مشکلی برای آنها ایجاد نشود تا بتوانند با همان شرایط لیگ را ادامه دهند. اگر قرمزها مقابل ماسیناسازی پیروز شوند اختلاف خود را با سپاهان به 12 امتیاز افزایش می دهند و با دو پیروزی دیگر شانس قهرمانی را دارند.

مهرداد کریمیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، درباره وضعیت فعلی تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: "تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارد ، خدا را شکر." بعد از بازی با پرسپولیس ، بازیابی کردیم و تمرین تمرینی خوبی داشتیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در بازی خانگی این هفته مقابل ذوب آهن نتیجه بگیریم.

 

کریمیان با بیان اینکه دبیر هیئت فوتبال بوشهر از لغو همه مسابقات در سطح شهر خبر داده است اظهار داشت: تاکنون هیچ چیز برای من اعلام نشده است و ما در حال آموزش هستیم. من تاکنون چیزی نشنیده ام و با مدیر تیم صحبت می کردم. امروز." اکنون وضعیت اینجا نیست که قرمز نیست ، اما وقتی قرمز بود ، بازی ما برگزار شد ، حالا که فکر نمی کنم مشکلی پیش آمده باشد. با این حال ، اگر اینگونه باشد ، باشگاه مجبور است تصمیم بگیرد كه چه زمانی پروتكل ها را بنویسد. صحبت در مورد بازی در شهر بسیار نزدیک بود ، اما اکنون فکر نمی کنم چنین شرایطی رخ دهد.

سرمربی شاهین بوشهر با اشاره به اینکه به تعویق انداختن بازی ها به ضرر تیم ها خواهد بود اظهار داشت: هر بازی هر هفته شرایط خاص خود را دارد. این به ضرر همه است. کسانی که تصمیم گرفتند بازی ها را در این شرایط برگزار کنند ، باید راه حلی پیش بینی کنند تا بازی ها به تاخیر نیفتد و شاهد این اتفاق نباشیم.

 

کریمیان درباره حاشیه های زیادی که توسط نتایج تست تیم های لیگ برتر ایجاد شده است ، گفت: "ما از ابتدا سه یا چهار بار آزمایش کردیم و همه این کار را از طریق آزمایشگاه های معتبر که مورد تأیید سازمان لیگ بودند و پروتکل ها تا حد امکان انجام دادیم انجام دادیم." مشاهده امکان پذیر است. این یکبار در هفته اتفاق نمی افتد. این موضوعات را باید از ابتدای تعطیلات بررسی کرد. بسیاری از تیم ها با این مسابقات مخالفت کردند ، مناسب ندیدند و هنوز هم با آن مخالفت می کنند. ما یکی از تیم هایی بودیم که اعلام کردیم آرم جامعه و بازیکنان و عوامل تیم ها اولویت دارند اما وقتی گفتند شما باید بازی کنید ، ما از دستورات سازمان لیگ پیروی کردیم.

وی افزود: برای هر تیم امکان پذیر نیست که یک آزمایشگاه را برای خود انتخاب کند و سپس بگوید که تصویب نشده است و باید آزمایش ها تایید شود و غیره. آنها باید به یک راه حل فکر می کردند و پیش بینی می کردند که این اتفاق نخواهد افتاد. این جریانات فقط به ضرر فوتبال و جامعه فوتبال کشورمان است.

Comments

Popular posts from this blog

سایت وانیکس بت

سایت بت فوروارد