سایت شرط بندی فوتبال

علی رغم تأثیر منفی بحران کورونا بر روی باشگاه های فوتبال اروپا ، این باشگاه ها در حال حاضر به دنبال جذب ستاره های مورد نظر خود برای فصل آینده هستند.

اگرچه بحران همه گیر Quaid 19 تأثیر منفی اقتصادی بر فوتبال و باشگاه های اروپا در این قاره داشته است ، کاهش نسبی محدودیت ها توسط دولت های اروپایی و به ویژه صدور مجوز برای از سرگیری چهار لیگ اصلی ، بوندسلیگا ، لالیگا و. لیگ برتر. و سری آ امیدهای خود را برای بهبود فوتبال افزایش داده است. باشگاههای اروپایی در همان شرایط برای فصل آینده خود برنامه ریزی می کنند و در تلاشند تا ستاره های مورد نظر خود را جذب کنند. در اینجا آخرین اخبار بازار انتقال اروپا آمده است:

 

چهارشنبه 9 تیرماه
 

 

 



 

 

16:33: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پایان دوره تصدی آدام لالانا در این باشگاه را تأیید کرده است. لالانا فصل بعد به لستر سیتی خواهد رفت و با وجود داشتن قرارداد تا پایان فصل ، این باشگاه به دلیل خطر آسیب دیدگی قصد استفاده از وی را ندارد. (ایمیل روزانه)

 

16:08: علی رغم تلاش یونایتد برای تمدید پل پوگبا ، رئال مادرید هنوز از این ستاره فرانسوی ناامید نشده و قرار است پیشنهاد جدیدی را برای او ارائه دهد. (آفتاب)

 

15:51: مارسی و بنفیکا به بارسلونا پیشنهاد می دهند که ژان کلود تودیبو مدافع فرانسوی را امضا کند. وی تا سال 2023 با بارسا قرارداد دارد. (اسپورت)

 

15:19: آنتوان گریزمن به بارسلونا اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای ترک تحت هیچ شرایطی ندارد. (Mundodeportivo)

 

14:53: کینگزلی کومان ، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ ، جانشین احتمالی لروی سان در منچسترسیتی خواهد بود. (آینه)

 

 



 

14:15: حضور فیلیپه کوتینیو ، ستاره برزیلی بارسا در ناپل ، شایعات مربوط به انتقال احتمالی وی به ناپولی را تقویت کرده است. (گاتسا)

 

13:00 روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که کای هاورثس ، پدیده بایر لورکوزن ، به طور رسمی از باشگاه می خواهد که وی را به تیم دیگری منتقل کند. چلسی به عنوان اولین انتخاب وی انتخاب شده است (بیلد)

 



 

 

12:30 دانیل جیمز ، ستاره منچستریونایتد ، مدیر برنامه ، می گوید برخلاف شایعات ، وی فصل بعد به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل نمی شود (گل)

 

12:00 لوتار ماتئوس می گوید اگر دیوید آلبا و تیاگو آلاکانتارا تیم (آسمان) را ترک کنند ، انتقال کای هاورثس به بایرن مونیخ می تواند امکان پذیر باشد.

 

11:30 آینده ژاوی مارتینز ، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ نامشخص است و وی هنوز در مورد تمدید قرارداد با بایرن (SPOX) مذاکره نکرده است.

 



 

 

ساعت 11:00 سویا و اینتر میلان به دنبال امضای هکتور برلین آرسنال هستند و شانس سویا برای امضای وی حتی بیشتر است (دیلی میل).

 



 

 

 

 

سه شنبه 17 تیرماه
 

22:35: در صورت ترک هری کین ، تاتنهام به دنبال امضاء آرکادیوش مایلیک از ناپولی خواهد بود و این احتمال وجود دارد که او ستاره برزیلی خود ، لوکاس مورا را برای بازیکنان مبادله کند. (ایمیل روزانه)

 

22:10: Emilio Butrague و o ، مدیر ارتباطات رئال مادرید می گوید وضعیت انتقال با توجه به شیوع تاج ویروس و وضعیت اقتصادی با سالهای گذشته متفاوت خواهد بود.

 

21:52: کای هاورتز شرایط مهمی برای پیوستن به چلسی دارد و آن این است که تیم لندن می تواند فصل بعد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد. (هدف)

 

20:55: منچستر یونایتد حدود یک ماه دیگر برای خرید جیدون سانچو ، ستاره جوان انگلیسی دورتموند (بیلد) خواهد داشت

 

20:12: جروم بواتنگ مدافع باتجربه بایرن مونیخ حداقل یک فصل دیگر در این تیم خواهد ماند (بیلد)

 

19:52: سرمربی باتجربه ایتالیایی لوسیانو اسپالتی ممکن است بار دیگر در رم به خدمت بگیرد (گاتزتا)

 

19:22: چلسی شرایط بهتری برای خرید کای هاوروتس ستاره آلمانی از رئال مادرید (مارکا) دارد

 

18:55: در تابستان امسال آتالانتا آنتونیو کاندرووا ، وینگر باتجربه و ایتالیایی اینتر (رسانه) خواهد بود

 

18:30: الکساندر لاکازت ، مهاجم فرانسوی آرسنال ممکن است به عنوان بخشی از قرارداد توماس پارتی برای اتلتیکو مادرید ترک شود (دیلی میل)

 

17:00: ادواردو کاموونا ، ستاره جوان رنارد ، تردیدهای جدی در پیوستن به رئال دارد. (مانند)

 

16:35: یوونتوس هنوز امیدوار است که ستاره سابق ناپولی ، جورجینیو را که برای چلسی بازی می کند ، امضا کند. (Totasport)

 

16:11: ماریو ماندزوکیچ ستاره کرواسی قرارداد خود را با الدحیل قطر فسخ کرد. (مارکا)

 

15:53: سرمربی گالاتاسارای ، فاتح تریم ، از فروش همه بازیکنان تیمش خبر داد ، به غیر از موسرا گلر اروگوئه ، که اخیراً دچار مصدومیت جدی شده است. (متعصب)

 

 



 

 

15:18: سرگئی میلینکوویچ ساویچ ، ستاره صربستانی لاتزیو ، مورد توجه بسیاری از چلسی قرار گرفته است. لاتزیو قیمت این بازیکن 70 میلیون یورویی تعیین کرده است. (گاتسا)

 

14:53: رئیس جمهور بارسلونا ، جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه با راک 1 تأیید کرد که شانس بازگشت نیمار به شدت کاهش می یابد. (Mundodeportivo)

 

14:18: ماركوس آلونسو ، چپ چپ اسپانیایی چلسی در لیست فروش این باشگاه قرار خواهد گرفت. (آینه)

 

12:53: حضور رالف راننیگ در نیمکت آث میلان تأیید شده است و وی به زودی به عنوان سرمربی روسونری (TotoSport) معرفی می شود

 

12:30: باشگاه فرانسوی لیون دارای سی

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

سایت وانیکس بت

سایت بت فوروارد

سایت تک بت